środa, 24 lipca 2013

The Versalite Blogger

Zostałam nominowana do The Versalite Blogger przez: http://still-the-one-blog.blogspot.com/ i http://one69direction69.blogspot.com/

Dziękuję za nominację, to wiele dla mnie znaczy ♥

Na czym to polega?

Zasady:
1. Podziękuj nominującemu na jego blogu.
2. Pokaż nagrodę The Versalite Blogger na swoim blogu.
3. Napisz 7 faktów o sobie.
4. Nominuj 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformuj ich o tym :)


Fakty o mnie. ( Już je raz pisałam, więc starałam się napisać coś innego o sobie )

1. Interesuję się poezją i sztuką ; )

2. Oprócz Pop'u słucham jeszcze Rock'a i Dubstep'u.

3. Lubię czytać książki.

4. Od 3 lat gram na gitarze.

5. Swoją gitarę nazwałam Larry ( tak wiem, to trochę dziwne, po prostu podoba mi się to imię. Nie jestem Larry Shipper'ką, chociaż trochę w to wierzę, coś w tym jest. Gdyby Larry był prawdziwy to się od nich nie odwrócę, każdy ma prawo być tym, kim jest) (proszę, nie hejtujcie mnie za to)

6. Uważam, że każdy człowiek jest sobie równy, nie ma lepszych i gorszych, są tylko Ci, którym lepiej wiedzie się w życiu.

7. Jestem raczej samotnikiem, ale kocham moich przyjaciół, i nie mogłabym bez nich żyć.


Blogi, które nominuję: 


5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nominacja do the versatile blogger :)
    więcej informacji na http://one69direction69.blogspot.com/

    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację ;>
    Jestem wdzieczna. Robiłam już o tym post, dlatego napiszę ci o sobie w tym komentarzu.
    1.Mam 17 lat.
    2.Mam na imię Beata.
    3.Obgryzam paznokcie u dłoni.
    4.Uwielbiam dzieci.
    5.W wieku 6 lat nauczyłam się czytać, ale tabliczki mnożenia nie mogłam sie nauczyć przez długu, dłuuugi czas.
    6.Nienawidzę matmy.
    7.Mam 4 rodzeństwa.

    Dziękuję jeszcze raz. ;)
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń