sobota, 9 marca 2013

Prolog

   Zacznę od początku. Nazywam się Megan Dominika Rosse. Dla przyjaciół po prostu Meg. Jak dało się zauważyć, moje pierwsze imię jest angielskie, a drugie polskie. To dlatego, że moja mama pochodziła z Polski, a tata z Anglii. Wszyscy razem zamieszkaliśmy na ojczystej ziemi  matki. Jestem inna niż wszyscy, zresztą da się to zauważyć. Umiem dobrze śpiewać, dlatego moją pasją jest muzyka.
   Moje życie? Zwariowane i dziwne. Mam życiowego pecha, a na drodze do szczęścia często pojawiają mi się trudności, ale staram sobie radzić, chociaż nie jest łatwo.
   Mam marzenia, które pragnę spełnić. Chcę być szczęśliwa i żyć pełnią życia, ale uniemożliwia mi to moja nieśmiałość i strach. Tego w sobie nienawidzę. Nie umiem powiedzieć komuś, co do niego czuję. Moje uczucia już nie raz namieszały i zrobią to po raz kolejny…
   Niedawno zginęli moi rodzice, w wypadku samochodowym. Była to dla mnie tragedia. Później było jeszcze gorzej. Osoby które kochałam zawiodły. Starałam się zacząć wszystko od nowa. Pomaga mi w tym moja przyjaciółka. Emma.
   Moje życiowe szczęście zaczyna się od pewnych wakacji i chłopaków…
   Wtedy wszystko się zmienia…
   Ale czy na lepsze?...
   I czy to wszystko jest prawdziwe?...

__________________________________________________________________

Jutro pojawi się kolejny post. Chciałabym uzyskać obserwatorów.
Mam nadzieję,że ktoś będzie czytać :)
Proszę, skomentuj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz