wtorek, 11 czerwca 2013

Bardzo ważne!!!

   Słuchajcie, jestem zmuszona do tego, aby zmienić adres bloga. Proszę,  jeżeli dalej będzie czytać mojego bloga, to podajcie mi swoje konta nie wiem, np. z facebooka, Twitter'a, Ask'a, nawet możecie podać mi swój adres E-mail. Osoby, które komentowały to wszystko z kont, to napisze im adres na koncie, więc nie musicie się martwić. Chcę tylko, żeby moi anonimowi czytelnicy podali mi jakieś konta. Z góry dziękuję i przepraszam Was za to bardzo. Po prostu jestem zmuszona do tego. Ta sprawa dotyczy obu blogów.

Adres bloga zmienię gdzieś pod koniec tego tygodnia.

9 komentarzy:

  1. E-mail: klaudia19977@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co zmieniac adres.skoro mozesz go usunac bo jest okropny i nudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Ci się nie podoba, to nie musisz czytać.

      Z pozdrowieniami Dominika :)

      Usuń
    2. Nie słuchaj idiotów!!!! Piszesz super!!!!

      Usuń
    3. Hahaha, dzięki :)
      Dominika.

      Usuń
  3. e-mail
    martusia.xx@vp.pl

    OdpowiedzUsuń