sobota, 22 czerwca 2013

Historia lubi się powtarzać.

   Nie wiem, co o tym pomyślicie, ale jest mały problem. Muszę zmienić adres bloga. Tak wiem, niedawno go zmieniałam, ale muszę to zrobić po raz kolejny. Możecie uznać mnie za jakiegoś nie ogara, ale muszę to zrobić. Wiem, miałam Wam napisać te wyjaśnienia, ale jak na razie nie jestem w stanie, a poza tym nie mogę teraz tego zrobić. Nie bądźcie na mnie złe. Nic na to nie poradzę. Jestem bezsilna :(
   Na szczęście teraz nie muszę aż tak bardzo śpieszyć się ze zmianą. Zrobię to w piątek (28.06) Proszę, nie miejcie mi tego za złe.
   Jeżeli ktoś ostatnio (gdy zmieniałam adres bloga tydzień temu) nie podał mi jakiegoś swojego konta, gdzie mogłabym się z nim skontaktować to niech napisze teraz swój E-mail, nie wiem, poda mi swoje konto TT, abo jeszcze coś innego.
    A co, do następnego rozdziału, to pojawi się może za godzinę, bądź dwie :) Kończę go pisać.
   Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie złe.                 

                                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz