czwartek, 27 czerwca 2013

Wyjaśnienia.

Ok, wiem, że jutro mam zmieniać adres bloga, ale to odwołuję. No trudno, niech się dzieje, co chce. Nie chcę znów robić wszystkim kłopotów. Więc nie macie się co martwić, odwołuję tą akcję. Zostanie tak, jak jest :)

A teraz wyjaśnienia.
Zmieniłam adres bloga, ponieważ wiele mnich znajomych dowiedziało się o moim blogu. Nawet nie wiem, jak zdobyli do niego adres. A więc od tamtego czasu zaczęli się trochę nabijać i hejtować mnie, na fajsie i trochę na ask'u. Chciałam po prostu odciąć ich jakoś od tego, żeby nie mogli tego wszystkiego, co piszę czytać. Udało mi się, ponieważ dali mi spokój, ale w ostatnich dniach okazało się, że mój blog bardzo łatwo znaleźć, wystarczy wpisać w google Żyj Snami, a więc chciałam jeszcze raz zmienić, tak żeby mnie nie znaleźli, ale wczoraj sobie tak myślę, że skoro już dali mi spokój, to nie warto znowu wszystkiego zmieniać. Jak będą chcieli znaleźć mój blog, to i tak znajdą. Trudno.
To chyba na tyle.

Następny rozdział pojawi się może jeszcze dzisiaj, ale niczego nie obiecuję :)
 Kocham Was!!!!


1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Libster Award.
    Więcej informacji u mnie.
    PS.
    Wiem, ze ty też mnie nominowałaś, ale to do nowego.

    OdpowiedzUsuń