środa, 26 czerwca 2013

Liebster Award.

Liebster Award.
Nominacja Liebster Award jest przyznawana od innego bloggera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
                                

Zostałam nominowana przez: 



Pytania i odpowiedzi:

1. Jak masz na imię?
Dominika.

2. Co wolisz: UAN, czy TMH.
Ciężko zdecydować. Bardzo lubię obie płyty, ale chyba wolę UAN, ponieważ bardzo lubię słuchać już trochę starszych piosenek, w końcu dzięki nim polubiłam One Direction :)

3. Kogo najbardziej lubisz z 1D?
Kocham wszystkich chłopaków, ale jednak najbardziej lubię Niall'a i Liam'a, w sumie to nie wiem, dlaczego :)

4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka One Direction?
Ciężkie pytanie, ale chyba WMYB ;*

5. Ile masz lat?
Mam 14 lat o.O

6. Gdzie mieszkasz?
W województwie Śląskim, blisko Katowic.

7. Jak długo jesteś Directioner?
W sumie, to nie wiem, ale chyba coś ok. 2 lat.

8. Jakie jest twoje największe marzenie?
Bardzo chciałabym zwiedzić Irlandię i Wielką Brytanię ( w szczególności Londyn)

9. Co chcesz robić w przyszłości.
Hahaha, dobre pytanie. Ok, możecie się śmiać, ale chciałabym zostać psychologiem o.O, a w między czasie napisać książkę :)

10. Ulubiony kolor?
Mam dwa ulubione kolory: niebieski i zielony.

11. Za co lubisz One Direction?
Za to, że są sobą. Nikogo nie udają. To oni nauczyli mnie, że warto spełniać swoje marzenia i walczyć o swoją rację, nigdy się nie poddawać. Zawsze gdy mam doła, słucham ich piosenek, to mi jakoś pomaga :)



Blogi, które nominuję do Liebster Award:



Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Dlaczego lubisz 1D?
3. Odkąd jesteś Directioner?
4. Ulubiony kolor?
5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga/blogi?
6. Co Cię inspiruje?
7. Ile masz lat?
8. Skąd jesteś?
9. Ulubieniec z One Direction?
10. Ulubiona piosenka 1D?
11. Kim chcesz zostać w przyszłości?


______________________________________________________

Dziękuję za nominację :)
Co do następnego rozdziału, to pojawi się w najbliższym czasie :) Jeszcze dokładnie nie wiem kiedy.

Kocham Was!!!


1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuje za nominację mojego bloga :*
    Zapraszam: loveisnthard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń