sobota, 11 maja 2013

Informacja.

   Mam do Was informację. Posty na tym blogu od teraz będą pojawiały się dwa razy w tygodniu.
Naprawdę Was przepraszam. Po prostu nie wiem, czy to co piszę Wam się podoba. Boję się, że zepsułam to opowiadanie. Ostatnio jest coraz mnie komentarzy, co bardzo mnie smuci. Przepraszam Was, jeżeli wszystko zepsułam. Przepraszam Was również za to, że moje opowiadanie zrobiło się nudne i wiem, że nie potrafię pisać tak jak inne dziewczyny. Wiem również, że ten blog nie jest najlepszy. Uwierzcie mi staram się jak mogę, ale w ostatnim czasie mam coraz mniej słów pocieszenia i otuchy. To co piszę już Was tak nie ciekawi jak kiedyś.
   Najmocniej Was przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Ooooj ;<
    Moim skromnym zdaniem piszesz świetnie, a opowiadanie jest genallne ;p
    Pozdrawiam Bella♥
    --_________--
    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetny blog :D Umiesz pisać i to bardzo dobrze :P Dodawaj szybko 33 rozdział. Plisss... I zapraszam na mojego bloga http://opowiadanielivewhilewereyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj szybko dalej! Piszesz świetnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej twój blog jest zajebisty :*

    OdpowiedzUsuń